Spelregels

De basis voor ons bedrijfsmodel en daarmee voor de levering van socialemediadiensten (diensten) zijn de volgende wetsteksten:

Dit reglement is opgesteld door een advocaat en vormt formeel de rechtsgrondslag voor de levering van onze diensten en de bijbehorende regels die door de klant bij het plaatsen van een bestelling moeten worden aanvaard.

Onze gedragscode

Wij werken professioneel, eerlijk, betrouwbaar en zo snel mogelijk. Wij werken volgens het Quid Pro Quo-beginsel, d.w.z. als wij diensten verlenen, vertrouwen wij op het geven en nemen-beginsel, net als onze cliënten, aangezien het verkrijgen en betrouwbaar leveren van onze diensten 24/7 een complex technisch proces is. Wij verwachten eerlijkheid, hoffelijkheid en respect van onze klanten - wij geven hetzelfde aan elke klant die wij tegenkomen - dat beloven wij!

Oneerlijk / frauduleus gedrag

Ondanks de vele contractuele bepalingen van ons bestelproces stellen wij echter herhaaldelijk vast dat een klein aantal kopers op oneerlijke of frauduleuze wijze van onze service gebruik wil maken. Personen die zich frauduleus of bedrieglijk gedragen jegens followersheaven.com zullen met onmiddellijke ingang worden uitgesloten van onze service en voor het leven worden verbannen. Deze personen worden door ons op een zogenaamde uitsluitingslijst/blokkeringslijst geplaatst. Pogingen om deze lijst technisch te omzeilen zullen met strafrechtelijke vervolging worden bestraft.

Wij informeren aan deze kant over overtredingen & pogingen tot misleiding, die leiden tot de onmiddellijke uitsluiting van onze dienst & levenslange technische blokkering:

  • Fondy: Het openen van een terugboeking bij onze credit card provider zal ook resulteren in onmiddellijke blokkering. Ook een poging om een gestolen kredietkaartnummer te gebruiken, wordt bestraft met levenslange schorsing.
  • Sommige mensen proberen meer diensten van ons te krijgen door ongepast te kl agen ("Hou is niet aangekomen", "Uw navulling werkt niet" enz.) Voor die mensen om te begrijpen: ons systeem is volledig elektronisch, we krijgen het wanneer leveringen onvolledig zijn, maar we meten ook nauwkeurig wanneer leveringen volledig geleverd zijn. Wie probeert zijn oplichterij en leugen, die bij andere winkels al waanzinnig goed heeft gewerkt, bij ons onder te brengen, zal levenslang van onze diensten worden uitgesloten.
  • Vorm van communicatie: u kunt met ons over alles praten. Maar alsjeblieft op gepaste toon, die trut vliegt eruit - dat is zelfs in elk biercafé zo
  • Ongeschikte vorm van communicatie omvat:
    • Hoofdletters: deze staan voor schreeuwen. We laten niet met ons sollen
    • Uitroepteken: staat voor schreeuwen. Er zal niet tegen ons geschreeuwd worden
    • Bedreigingen, dwingend of beledigingen: worden niet getolereerd - onmiddellijke uitsluiting met geen kans op deblokkering.
    • Woordenschat zoals "de zeik nemen" etc. - dit is onder ons niveau, u kunt deze toespraak thuis gebruiken
    • Bombardement met e-mails: wij werken als een normaal bedrijf tijdens kantooruren en reageren op gepaste wijze. Sommige mensen beseffen niet dat wij geen instant messenger zijn en worden onredelijk ongeduldig in de communicatie en sturen ons om de minuut e-mails - dat willen we niet.

Kortom: wees aardig tegen ons en wij zullen aardig tegen jou zijn :-)